Pages

Friday 21 September 2012

sekali lagi...

arghhh...buat sekian kali kau akan tinggalkan aku di sini sekali lagi...sedihnye rasa hati..tapi demi kerjaya kau terpaksa kan sayang...takpelah..mungkin ini dugaan untuk aku dan kau...baru permulaan aku dah macam hilang sabar...maafkan aku..kerjaya kau yang sememangnya mencabar kesabaran aku...tambah pula kadang kala kau pun turut buat aku hilang sabar...tapi bila difikirkan balik..tak guna kan aku kecewa tanpa sebab..sebab aku tahu kau pasti fikir pasal aku juga...=)


kau: awak...saya nak bagitahu sesuatu jangan marah ya..

aku: ape dia..cakapla..takkan saya nak marah tanpa sebab..

kau: saya kena pergi lagi esok...im sorry..

aku: oh ya...new job again? its okay dear..i will understand...(dalam hati rasa sedih)

kau: saya tak sempat jumpa awak lagi dah kena pergi lagi...really-really sorry...

aku: hurm..lain kali awak jangan berjanji...(air mata menitik)

kau: hmmmm...ini yang saya cuba elak...

kadang kala memang sakit hati bila kau terlalu buzy dengan kerjaya..tapi bila difikirkan balik..bukan untuk orang lain juga..maafkan aku andai kadang kala aku tak faham situasi kau...mungkin sebab aku dah terbiasa pasangan ada depan mata dulu buat aku rasa asing bila bersama kau..bukan mahu membanding tapi kadang terfikir sendiri...maaf...aku akui banyak juga aku menangis untuk tahan rindu...banyak juga aku menangis sebab terlalu banyak berfikir...lama kelamaan aku fikir tiada guna aku menangis...just enjoy mylife sementara aku masih bebas tidak terikat...tapi aku tak mampu bebas seperti kau sebab aku sedar aku bukan seorang yang sosial..bagaimana?

penulis: menunggu dan menunggu hingga sampai kapan pun tidak tahu...

No comments: